Joulu ja lomat alkaa olla ohitse...plääh! back to school again!!!!! Epäreilua!!!! Onhan se koulu toisinaan ihan kiva paikka. Itselläni ainakin on sellainen outo tapa, että olen pikkuhiljaa valinnut koulumme oppilaista ne tyypit, joiden tyyleistä pidän ja joka päivä yritän löytää katseellani heidät ja tarkkailla mitä he ovat tänään pukeneet päälleen! Saa kivoja vinkkejä ja voi ihastella ihania ja persoonallisia tyylejä. Olen aina ihan onneissani, kun heillä on upeantyyliset vaatteet ja silloin kun he epäonnistuvat...olen vihainen;) Hassua. Jos joku tarkkailisi minun pukeutumistani hän saisi olla vihainen kaiken aikaa...

Enää melkein tasan viikko ja meikäläinen suuntaa etelän aurinkoon ja lämpöön. Viime hetken lomaostokset odottavat vielä tekemistä, mutta ainakin olen valinnut perinteisen lomatyylikuvani ja tässä se on:

1170048.jpg

Tässä kuvassa on paljon sellaista josta pidän. rentoutta ja mukavaa viileyttä kuumaan ilmaan. Kaikki näyttää rennosti tyylikkäältä ja suunnitetulta. Tämäkin kuva jakaa mielipiteitä melkoisen rajusti. Tykkäätkö vai etkö tykkää?

Samalla tuli käväistyä Jaden kanssa alennusmyynneissä (niissä vähäisissä rippeissä) kirppikierros tehtiin sekin, muttei tällä kertaa löytynyt mitään. Taitaa se vaan olla niin, että kaikki hyvät kirppikset sijaitsevat tuolla helsingin seudulla...i am very sorry!!!! Aleksista löytyi kuitenkin molemmille ihanan isot ja lämpöiset tupsupipot. Minun musta ja Jaden valkoinen. Ehkäpä se talvi saa nyt tulla, kun pipotkin on kerran hankittu. Kenkiä en löytänyt ja siitä olen tosi suruissani...täytyy toivoa, että vanhat kengät vielä kestää yhden talven....ensivuonna ostan kengät HYVISSÄ AJOIN!

Tilda-Olivia